ČEZ ICT Services, a.s.

Zveřejněno:

Klient

ČEZ ICT Services, a.s.

Cíl projektu

Zajistit transparentní správu ICT prostředí, snížit počet servisních dodavatelů pro síťovou infrastrukturu, zajistit dostupnost infrastruktury definovanou na úrovni SLA.

Řešení

Dodávka služby Uptime ve struktuře: Integrace servisních kontraktů, Uptime SW Support, Uptime Professional Services, 8x5xNBD.

Výsledky

  • Zjednodušení správy ICT infrastruktury z desítek samostatných kontraktorů na jednoho
  • Zajištění jednotného přehledu o spravovaných zařízeních
  • Zajištění updatů, upgradů a bezpečnostních aktualizací IPS
  • Nepřetržitá dostupnost hot-linky 24 hodin denně a 7 dní v týdnu
  • Dodání zařízení následující pracovní den od nahlášení
  • Zajištění dostupnosti infrastruktury garantované SLA smlouvou