Galerie – kancelářské technologie v praxi

Zveřejněno:

Pravidelným čtenářům DD Connectu a všem partnerům a spolupracovníkům Dimension Data jistě neuniklo, že jsme se na začátku roku 2018 přestěhovali do nových prostor v budově Main Point Pankrác. Nehodlali jsme potvrzovat rčení, že „kovářova kobyla chodí bosa“ a našim zaměstnancům jsme dopřáli ty nejlepší technologie, které jsou v oblasti spolupráce a kancelářských technologií k dispozici. Nové prostory tak slouží zároveň jako showroom pro potenciální zájemce o vybavení do chytrých kanceláří.

Věříme, že naše úsilí ocení i odborná porota, a proto jsme naše nové prostory přihlásili do soutěže CBRE Zasedačka roku. Posuďte sami, jak by se vám u nás pracovalo:



Osobní schránky, tzv. Personal lockers, jsou jednoduchou alternativou, kam si může zaměstnanec ukládat své osobní věci kdy opouští své pracoviště. Tento systém malých úložných prostorů je nyní na vzestupu, kdy více a více společností přechází na systém Hot desking, tedy sdílení pracovního místa mezi více zaměstnanců. K otevření osobní schránky postačí zaměstnanci pouze přiložit vstupní kartu či zadat svůj PIN a schránka se otevře. Po uzavření se schránka automaticky uzamkne.


Pro zvýšení komunikace a kooperace mezi zaměstnanci se nyní často využívá otevřených kanceláří, tzv. „Open Space“. Zavedením tohoto systému ale dochází k větší hustotě pracovníků a tím i k většímu rušení při telefonické či jiné komunikaci. Phone booth či Huddle room, tedy defacto Telefonní budky, nám zajistí soukromí při hovoru či videokonferenci, kdy zaměstnanec není rušen svým okolím při hovoru, a naopak své okolí neruší.


Informovanost v rámci společnosti je velmi důležitý element, při kterém dochází k většímu zapojení všech zaměstnanců do kultury společnosti a celkovému dění. Digital Signage, tedy sdílení informací přes specializované LCD panely, které vydrží nepřetržitý provoz, jsou elegantním a efektivním řešením, jak tyto informace distribuovat. Systém může být velmi komplexní, splňující požadavky na distribuci i na více lokalit v přesných časových harmonogramech, avšak s centrálním řízením a velkou mírou automatizace je celková správa systému velmi intuitivní a jednoduchá. V případě havarijní či nebezpečné události lze zprostředkovat únikové informace na každý panel zvlášť.


Na klienty je důležité udělat dobrý první dojem. V uvítacích či jiných prostorech lze integrovat velkoformátový LED displej zobrazující firemní spoty a další informace o společnosti. Řešení se skládá z LED panelů s integrovanými SMD čipy, přičemž rozteč diod je 2,5 mm. Díky vysoké svítivosti je obraz jasný a čitelný i na denním světle.


I takto elegantně a technologicky čistě může vypadat jakákoliv zasedací místnost. Komunikace pomocí videa je stále na vzestupu, jelikož se do komunikace zapojí i řeč těla a tím dojde k lepšímu vnímání, a dokonce i zkrácení celé schůzky. Multifunkční dotykové zařízení Webex Board integruje videokonferenční hovory, kreslení na whiteboard a bezdrátové sdílení obsahu, tedy nic jiného již v místnosti nepotřebujete, nic na stole nepřekáží a o žádný kabel se nezakopává. Zařízení je připojeno do zabezpečeného cloudu, pomocí kterého je dosažena rychlost nasazení, aktuálnost systému, integrace s jinými systémy a kooperace s okolním světem. Nejdůležitějším faktorem je jednoduchost použití, tedy vše musí fungovat na jedno „tlačítko“.


Ačkoliv je to velmi malý prvek v rámci celé zasedací místnosti, rezervační systém, spolu s rezervačními panely, hraje velmi důležitou roli v jednoduchosti a příjemnému používání těchto prostor. Systém je integrovaný do kalendářového systému společnosti a každý panel je na softwarové úrovni svázán s danou místností. Pomocí panelu je tedy vidět, zda je místnost obsazena či nikoliv, historie anebo naopak budoucnost obsazení místnosti, je možné rychle místnost zarezervovat i bez použití plánovací aplikace či naopak je místnost uvolněna v případě, že nikdo na schůzku nedorazí. Barevná indikace na displeji nebo na boku panelu zrychluje orientaci ve stavu obsazenosti dané místnosti.

© 2018 Dimension Data All Rights Reserved | Souhlas se zpracováním osobních údajů

Téma aktuálního čísla

ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOST UVNITŘ FIRMY ANEB EMPLOYEE CX

Kontakt

Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Milevská 2095/5
140 00 Praha 4
Tel: +420 224 600 010
Email: info.cz@dimensiondata.com
www.dimensiondata.com