Global Customer Experience Benchmarking Report

Zveřejněno:

Pro oblast kontaktních center zpracovává společnost Dimension Data již 20 let pravidelný globální výzkum Global Customer Experience Benchmarking Report (dříve Global Contact Centre Benchmarking Report), kterého se účastní i Česká republika. Report mapuje úroveň multikanálových interakcí a styl řízení kontaktních center. Bývá často citován oborovými analytiky a je široce vnímán jako nejkompletnější report svého druhu na světě.

Na stránkách www.kontaktnicentra.cz si můžete Report stáhnout, seznámit se s názory českých CX autorit na aktuální trendy v kontaktních centrech a prohlédnout si obsáhlou paletu řešení, kterými Dimension Data pomáhá svým klientům dosahovat mimořádných zákaznických zkušeností v digitální éře.

Stáhněte si klíčová zjištění aktuálního vydání
Global Customer Experience Benchmarking Report

© 2018 Dimension Data All Rights Reserved | Souhlas se zpracováním osobních údajů

Téma aktuálního čísla

ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOST UVNITŘ FIRMY ANEB EMPLOYEE CX

Kontakt

Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Milevská 2095/5
140 00 Praha 4
Tel: +420 224 600 010
Email: info.cz@dimensiondata.com
www.dimensiondata.com